Снимка: Scope.com
41-годишната носителка на Оскар Чарлийз засне поредната кампания на Dior, доказвайки на всички, че годините не са от особено значение. Красивата холивудска актриса буквално трябваше да развали фокуса на камерите, използвайки водните капки по тялото си. Златната рокля подчертава достатъчно красивата фигура на звездата, а самата реклама е достатъчно атрактивна, за да може зрителя да забрави какво се рекламира.
Снимка: Scope.com
Последната изява на актрисата беше през 2004-а година, когато превръщаше J'adore в своя любима марка. Завръщането на Чарлийз може да помогне за по-доброто възприемане на марката. Носителката на Оскар за главната роля във филма "Чудовище" има много интересен житейски път, както и южноафрикански корени, говори перфектно английски, учила е балет и дори се е занимавала с мода.
Снимка: Scope.com