Източник: Internet
Супермоделите са модните богини на всеки подиум. Разпознават се лесно, превръщат всяка дреха в шедьовър. Същите дами най-често идват от един по-обикновен свят, понякога са живели достатъчно дълго време в бедност и само са мечтали за един по-добър живот. Точно тогава се появяват и модните хънтъри, които обикалят целия свят в издирването на следващата голяма сензация. Тази практика е най-често действащата и се описва много подробно от Бегбеде, но светът се променя, а с него и всички останали тенденции.
Учените от университета в Индиана са успели да направят сложен алгоритъм, който веднага може да предскаже кои модели ще бъдат необходими за следващото модно събитие и кои ще имат възможността да се развият и продължат напред. Професор Емилио Ферара е наблюдавал социалната ангажираност на модели от септември до декември, миналата година. Той разглеждал профилите на дамите в Instagram, следял колко харесвания ще имат и съответно добавял появите им на подиума. Събирайки тази информация, професорът поставя цялата информация в серия от алгоритми, която спокойно може да изчисли популярността на модела и какви са бъдещите му планове за израстване. Смята се, че този метод има точност до 80%. Останалите изгубени 20% се изразяват във факта, че най-успешните модели се появяват точно по няколко пъти в годината и могат спокойно да бъдат свободни през останалата част от време.
Източник: Internet
Такава е бизнес стратегията на Жизел Бюндхен и много други. Изследването все още не е използвало данните на други потребители, но подобно знание би могло да отговори на всяка една дама с амбиции към модата.