Източник: Internet
Спомняте ли си 90-те години? Имахме Майкъл Джаксън, класическите бели маратонки, изтърканите джинси и много безгрижни дни. 90-те години са синоним за хубава музика, по-големите размери дрехи и класическият градски стил.
Източник: Internet
Късите дънкови шорти също ни бяха любими (и сме много щастливи, че оцеляха). Освен това не трябва да забравяме и дрехите с огромни лога - дискретното не беше в стила ни. Не можем да върнем обратно хубавите времена, но няколко компании се постараха поне да ни припомнят за специфичния гардероб.
Източник: Internet
Точно така, Calvin Klein, Tommy Hilfiger и Tommy Jeans са обединили сили, за да напълнят гардероба ви с ретро дрехите - нека не забравяме, че всичко ново е обичано старо с нов прочит! Рекламната кампания е заснета от фотографката Браянт Еслава и около 7.2 милиона души вече следват синята носталгия и дългите тениски.
Източник: Internet
Колекцията ще се появи в магазините на изброените марки, а ние бихме искали да покажем няколко кадъра, мотивирайки Ви да извадите старите дрехи - скоро ще бъдат актуални!